top of page

יותם אגם

״לראות את ההווה והטוב בכל דבר , להאמין ביקום.״

שמי יותם בן 51 (וואו) גרוש +3 בנות הכי יפות בעולם ומאוהב.


אני עושה המון דברים סביב האהבה ליוגה, מוסיקה ותרבויות.

מתרגל מתחילת האלף השני לספירה , עברתי לגור בהודו ומתוך עיניין פשוט מצאתי את עצמי מתרגל האטה יוגה עם מורים שונים , משונים ומדהימים בהודו.


לאחר כמה שנים עברתי לאשטנגה ועברתי קורס מורים משנה חיים עם רינת ריינה בכפר סבא

משם החל מסע התרגול העצמי (מייסור).


הנסיעות והאהבה לקחו אותי לפאריס וב 5 השנים האחרונות אני עובר תרגולים והעמקה אצל קיה נאדרמייר בפאריס.


התרגול הוא המצפן שלי בחיים , בהתחלה בחיי הנוואדים הוא היה אי המבטחים לחזור אליו כל יום ולאט לאט הוא הפך להיות חלק מהיום יום כמעט בכל מה שאני עושה .


המורות שמלוות את התרגול שלי הן מעוררות השראה וממלאות את דרכי בקבלה ונתינה , בזכותן מתעצב המסע שלי , בזכותן אני רואה איך במעגל שלי יש לי המון מורים שמלמדים אותי יום יום על איך לחיות ואיך למות


אסאנה אהובה - אין דבר כזה יותר.


הדברים הכי משמעותים שלמדתי - לראות את ההווה והטוב בכל דבר , להאמין ביקום


עם השנים אני לומד שתרגול אשטנגה חייב להיות עם המון חמלה ומודעות , עצירת שיפוטיות והזמנת סקרנות למה שקורה ביני לביו עכשיו.


התרגול הפך להיות רוחבי ומשלב המון אלמנטים של נשימה ומדיטציה לצד תנועה איטית ועמוקה.



bottom of page